Alla inlägg den 27 april 2009

Av scheisse - 27 april 2009 16:11

..det gick skitbra i lördags med teatern!

Vi gjorde fan succe´. Sen hjälpte det ju att vi hade en väldigt skön & tacksam publik..ja folk som fattar ironin vi sände ut gällande soc,läkare etc.

Massa applåder,blommor och folk som kom fram och berömde en efteråt.

Jag som va så jävla nervös innan kände mig så extremt lycklig och nöjd efteråt..spec då alla va så glada!

Pussar & kramar och folk va så stolta över mig. Kändes grymt!

Men det va ju faktiskt bla människor som sett mig från start...hur illa jag va ett tag och hur mycket jag har förändrats på en sådan kort tid.

Rädda nerdekade Jenny med socialfobi som inte vågade möta folks blickar stod inför massa människor och levde rövare & sjöng. Rak i ryggen högt som bara den.

Det är fan tufft tycker tom jag själv.

Ja,jag är tamefan jävligt stolt över mig själv! Ska nog springa ner & köpa en bukett blommor och klappa mig själv på axeln.


En del frågade om jag gjort något annat i mitt liv än att spela teater?

Ha ha..jag har aldrig spelat teater i  hela mitt liv..

Men jag har borderline så jag vet hur man spelar över...

;)



Av scheisse - 27 april 2009 11:07

Jag kommer snart kasta ut min teve från balkongen. Eller först ska jag hugga en yxa i teven,sen kasta ut den.

Vill jag leka arg påtänd rockstjärna? Nej!

Jag är bara less på hur teve/media påverkar mig.

Snart är jag Paranoid & rädd för allt..snart kommer jag väl sova med ett hagelgevär under kudden & en butterfly mellan tänderna...

Och sätta dit en klisterlapp på dörren med en fet aggro rottweiler på,fast jag inte ens har hund..Och istället för efternamn sätter jag dit en skylt där det står med fet text

"Trespassers will be killed"


Eller så börjar jag läsa böcker ist.

"Run jenny,run..."



















Ovido - Quiz & Flashcards