Alla inlägg den 9 april 2009

Av scheisse - 9 april 2009 17:39

Glad påsk önskar Jenny yuppiecrusher er alla (1-2 läsare;)

och det gör säkert Katarina karloff oxå..fast hon är säkert full nu,men hon tackar för visat intresse..:D " skämt åsido"


Va gör man på påsken egentligen när man inte är liten med röda kinder och ditmålade fräknar & sjalett,terrande grannskapet med fula hemmagjorda påskkort som inte förtjänar nått annat än en örfil?


Joo man äter & super bort ångesten över att man är hemma med sin familj i alldeles för många dagar utan avbrott. haha;)

Nää,jag ser faktiskt fram emot att vara hemma alla dessa dagar med min familj. Äta massa mat och dricka ohyggligt mycket must.

Tycker dock  fortfarande inte om påskkärringar.

Jag jämför dom med jehova...pain in the ass!

Under påsken drar jag för alla gardiner och kikar med ena ögat efter små tiggande krigsmålade skitungar

sippar på min must och tänker

" Alrajt, make my day punks"


Mina barn får dock terra grannskapet...

vafan,annars får man ju aldrig bort dom från teven..

Eller så kastar man ut några nävar kinapuffar (godis) på marken och låter dom sitta där ett tag så mamma & pappa kan ha lite hompadomp.

Det lärde sig mama white trash av reklamen. Så de så.


haha!


Ovido - Quiz & Flashcards