Alla inlägg den 13 april 2009

Av scheisse - 13 april 2009 20:22

av kattis karloff!

Av scheisse - 13 april 2009 15:05

/Karloff saknar crusher idag!

Av scheisse - 13 april 2009 14:35

Av scheisse - 13 april 2009 12:21

Av scheisse - 13 april 2009 11:39

Mest sedda klipp på Aftonbladet.se är "Viktoria Silvstedts oblyga vattenlek på stranden"


Ja,många nyhetstidningar idag skulle lika gärna kunna vara en av alla dessa skvallerblaskor.

Det är ett större intresse (rubriker) när det händer sakern i kändisars liv och vad man ska äta för att hålla sig smal och vad man ska göra för att vara konstant kåt än när det händer saker i världen som är av vikt för tex framtid & samhälle..
Inte konstigt att världen ser ut som den gör kanske.

Jag blir faktiskt rätt sur när man faktiskt inte har ett val!

Ok,jag & andra kanske ser olika på vad som är nyheter.

Men ok, tex tatueringstidningar. Köper man en tatueringstidning vill man väl antagligen se tatueringar,eller hur?

Behövs verkligen pinuppa wannabees på posters som ett mittuppslag likt en sliskig fibban tidning och halvnakna brudar för att tidningarna ska sälja?

(nu menar jag inte dom som har tatueringar på ställen där man måste vara avklädd el dom som är täckta av tatueringar och därför måste vara nakna.).

hade jag haft ett sådant intresse hade jag kunnat välja att ist köpa en sådan tidning där utbudet är naket. Hade jag velat se "alternativa" tatuerade nakna så hade jag kunnat välja att gå in på suicide girls tex.

Men i detta fall kan man inte välja.

Samma sak med aftonbladet,Expressen el någon annan nyhetstidning.

Vill jag ha skvaller om bröst som exploderar eller kändisar som gjort skandaler så kan jag välja att gå ut och köpa en skvallertidning.

Men idag blir man matad med skit fast man inte valt det för att man kanske är en av dom få som faktiskt bryr sig om vad som händer i världen och hemma i sverige som kan vara bra att veta el ha koll på.

Saker som Angelina & brads förhållande el Viktoria Silvstedst orgier i St tropez pissar jag hellre på än att läsa om i en nyhetstidning!

Men men..

Sen säger jag ju inte att allt som står i tidningen är sanning,men det är en annan sak att diskutera om..dock inte nu fo helvede.


Är jag löjlig & gnällig?

Aja hellre kärring mot strömmen än en död fisk som bara följer med.

Säger som the danish psychic medium

"håll käeften,jag kenner va ja kenner.

Fuck you all and see you in hell ;)


/yuppiecrusher


Ovido - Quiz & Flashcards