Alla inlägg under maj 2009

Av scheisse - 28 maj 2009 15:32

o dampfika.

Av scheisse - 28 maj 2009 14:38

 jag har lixom ett SUG!


Av scheisse - 28 maj 2009 14:32

 jag vill lägga in ett erkännande till alla människor som gick fram till en när man var liten annorlunda och osäker och sa: "va FIN du är! va KUL att du klär dig annorlunda och har så roliga färger på håret! du LYSER! gu vad GLAD jag bli av att se såna som dej" fy fan va glad man blev trots att man muttrade och såg sur ut till svars. jag ska göra så när jag blir kärring och ser nån liten misfits, oavsett vad jag tycker.

(ja det är en sur tonårig karloff i mcdonalds bollhav, jag bucklar bollar...)


Sen skolkar yuppiecrusher från bloggen just nu men det gör inget woööö. vi gör som vi vill det är vår blogg=ett inlägg på år eller hundra på en timme!

Av scheisse - 28 maj 2009 08:17

nu börjar det ösregna för jag ska till tunnelbanan.

haha skrockar jag bekymerochparaplylöst./GNÄLLkarloff...ok. haha, jag som lovade att inte gnälla...old habits die hard!


Av scheisse - 27 maj 2009 18:18

karloff och hennes mano ska bli föräldrar, det ska bli jätteroligt och nervöst. det är rätt roligt ändå att när kroppen börjar skralta så vill generna att man ska bygga en minikopia som dom kan fly i och leva vidare...men no hard feelings gener! det här ska bli...nytt!

Av scheisse - 20 maj 2009 09:41

uweeeeäääh!

jag har skulder. på biblioteket. jag lånade en bok på ÖSTERMALM som jag inte orkar lämna tillbaka...eller låna om på internet..o som jag inte ens har läääääst

Av scheisse - 19 maj 2009 11:43

jag är en sucker för inplastade serietidningar med roliga saker, SPINDELTENNIS när jag köpte kalle anka senast..bara det att näten var gjort av plast o en konstig gummispindel...funkar inte../karloff

Ovido - Quiz & Flashcards