Alla inlägg den 16 april 2009

Av scheisse - 16 april 2009 10:51

Jag har väldigt underliga grannar. Ok,jag bor i ett höghus som liknar ett baltiskt mentalsjukhus...och sen är de ju faktiskt så att 80% av alla dom som bor i detta gråa betonghus är antingen fyllon el störda i huvudet..

Alkisarna håller ju sig runt samma ålder som pensionärerna men dom som e störda i huvudet kommer i alla åldrar,hudfärger & religioner.

Grannarna ovanför mig har konstiga ritualer för sig. jag vet inte hur dom ser ut. Om dom är alkisar eller bara störda i huvudet. Det är förövrigt extremt lyhört hus.

Badar dom inte mitt i nätterna,så springer dom fram och tillbaka med klackskor eller käpp? Skrämmande & psycho att ena stunden springs det,sen stapplas det fram med käpp.

Imorse vaknade jag till  än en gång att grannarna ovanför bajsar.

Stört...mycket stört. Jag känner mig extemt störd efter att ha fått lyssna på när det plumpar och plaskar i toalettstolen.

Jag har bott på många ställen i mina dar...och jag har hört en hel del ligga med varann...men aldrig bajsa!!

När jag låg där i sängen och fått nog(ganska snabbt) slog jag på teven och väntade på att Dalton skulle vakna.

Då kom jag och tänka på den gamla dängan med Kjell Höglund.

"Jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför"

Kanske borde jag skriva om den..fast om det ska passa in måste jag skriva

"Jag hör hur dom bajsar på varandra i våningen ovanför"

Det är så man får saker att sälja,man överdriver sanningen.


Imorse på teven såg jag även en intervju med Carolina Gynning.

Det är en sådan typ av tjej som jag skulle kunnat hata som pesten...men de gör jag inte. Hur ytlig och självcentrerad hon må vara så har hon faktiskt en sida som jag gillar! Jag kan inte förklara det,eftersom jag verkligen inte tål den "typen av kvinnor"...

men det tar emot att tycka illa om henne. Även om hon spelar extremt mycket på sin snygghet så ser man att det finns mer än så.

Även om det sägs så även om tex Victoria Silvstedt,så kan jag verkligen inte se det där. Där ser jag tyvärr bara luft!..och det finns triljoner mer sådana kvinnor..tyvärr!

Men Carolina..aah,rätt tuff brud faktiskt!


/yuppiecrusher

Ovido - Quiz & Flashcards