Alla inlägg den 25 april 2009

Av scheisse - 25 april 2009 20:29

sex timmar med lätt feber..köper karloff nya skivor? nee en kung fu plånka!


Av scheisse - 25 april 2009 12:50

/Yuppiecrusher

Av scheisse - 25 april 2009 09:41

Idag gäller det. Idag smäller det...Dags för teater!

Missbruksteatern & vår kör pillertrillarna.

Än är jag inte nervös. Har iofs varit nervös hela veckan,men idag när det är dags känner jag mig faktiskt rätt lugn & säker på det här.

Fast de kanske resulterar i total brainfreeze blackout på scen ist...

Äh vafaaan..det är luuugnt! Det kommer gå bra.

Första gången men fan kanske inte sista gången jag spelar teater känns det lite som. Får se hur jag känner efteråt.

Om man bortser ifrån nervositet & scenskräck,så är det jävligt befriande att spela teater. Man får ut så mycket känslor.

Det bästa med missbruksteatern & rollen som jag har är ju att jag kan ju spela på känslor som jag själv haft. Vilket säkert kommer synas och kännas som äkta. Hoppas jag iaf! "Jenny med sin prestationsångest"


Aja,nu ska jag måla klart köksluckorna,käka frukost,dricka tusen koppar kaffe,leka med Dalton och sen dra till tunnelbanan.

Dalton har vart med mig varje repetition till Qulan. Han har sjungit med i sångerna med olika stämmor av vrål. Han har sett chockad ut när folk går fram & tillbaka & skriker och gormar. Men han har varit cool med allt..och det har funkat att ha honom med.

Men nu när jag försöker öva hemma blir han som galen!

Och varje gång jag ska öva på mina sånger börjar han och gråta.

Ska jag tolka det som ett dåligt tecken kanske? haha

Stackarn är traumatiserad!


Skepp O Hoj!





Ovido - Quiz & Flashcards