Alla inlägg den 5 april 2009

Av scheisse - 5 april 2009 11:16

Är det nått jag saknar om jag tänker efter så är det nog detta spontan fikande som jag och Katarina karloff ägnade oss åt mye förr.

Förr som i inte allt för jättelänge sedan,men ändå alldeles för länge sen.

Jag saknar att bo nära katarina....såsom jag gjorde förut när jag också bodde på södermalm. Karloff bor iofs i en riktig lägenhet och jag bodde på ett vårdboende/hotell hem..men men. Jag bodde iaf

Även fast hon bor uppe vid katarina bangata och jag bodde vid södra station så kändes det lite som om vi va polare som hängde på våran gård..såsom när man va små.

Hela södermalm va våran lekplats kan man väl säga.

Idag bor jag i västertorp i en alldeles för liten lägenhet för alla kids och mannen. Södermalm är idag min arbetsplats.

Idag leker jag inte runt på söder som jag gjorde förr.

Och det är med både känslor av glädje och av sorg.

Men om man skulle kunna få välja & välja bort bitar i sitt pussel (liv)

så hade jag satt dit en bit familj,min familj som jag aldrig vill vara utan igen. Sen skulle jag sätta dit en bit lägenhet på södermalm,en fyra.femma Sen hade jag bytt ut fyllebiten,drogbiten,misärbiten,depressionbiten, ångestbiten mot glädjebitar och en stoor bit QvinnoQulan.

För att avsluta mitt perfekta pussel så hade jag satt dit spontanfikande med karloff..och en fet bit Thorsten flinck läser rysare bit.


Mer dampfika åt Yuppiecrusher & Karloff säger Boom Boom!



just denna gång hade vi sprit i kaffet,

det ingår dock inte i det traditionella receptet på en lyckad damfika


Det enda man behöver är

5 koppar kaffe (var)

1dl mjölk eller utan

3-4 fula miner (var)

3dl pretto

5år och uppåt erfarenhet av instabilt psyke, skabbiga ragg,värdelösa knull,mobbing,hatbombning,prettos/bimbos i punkscenen

punkrock,tatueringar,mäsk,droger och misär..

Sen blandar man allt ordentligt och bara flippar ur!









Ovido - Quiz & Flashcards