Alla inlägg under juli 2009

Av scheisse - 31 juli 2009 12:50

/Karloff

Av scheisse - 29 juli 2009 16:24

/Karloff

finsk hcpynk

Av scheisse - 23 juli 2009 14:06




Okej drömde också att svinflunsan var zombievirus...this is the end, my only friend, the end. eller som yuppiecrusher sa när jag berättade;

Lets Go To ZombieKickingAssMode!

annars äre bara svinbra.

PS: tog bort onödiga bilder från bloggen så nu har vi plats för mer onödiga bilder.

/kattis karloff

Av scheisse - 21 juli 2009 10:29

/Karloff

Av scheisse - 19 juli 2009 15:21



"There´s so much destruction all over the world

 and all you can do is complain about me"?...

Slöseri med tid...


Jaja 

Snart flyttar jag. Alla kids kommer att vara med mig. Jag har semester men dock världens fetaste jobb som jag längtar att få komma tillbaka till. Jag har världens bästa Karloff & El Hefe and ze little baby on the way och min Dawa. Finaste Dawa. Vännen som blev kärleken & en av mina allra bästa vänner.

Life is good,don´t fuck it up Crusher! No i sure as hell won´t!

Been there done that...



Ovido - Quiz & Flashcards