Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

FANCY PANSY

Av scheisse - 19 juli 2009 15:21



"There´s so much destruction all over the world

 and all you can do is complain about me"?...

Slöseri med tid...


Jaja 

Snart flyttar jag. Alla kids kommer att vara med mig. Jag har semester men dock världens fetaste jobb som jag längtar att få komma tillbaka till. Jag har världens bästa Karloff & El Hefe and ze little baby on the way och min Dawa. Finaste Dawa. Vännen som blev kärleken & en av mina allra bästa vänner.

Life is good,don´t fuck it up Crusher! No i sure as hell won´t!

Been there done that...



 
 
Ingen bild

karloff

23 juli 2009 14:44

skit i dom bästa borat! lets go to Asskicking Asshole Mode!! ignorera idioterna och fortsätt leva ditt liv så gott du kan så kan de fortsätta tissla tassla. jäävla trista liv de måste ha haha shit hålla på peka fel och brister på andra o jämföra med sina liv..omogna trista retards.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scheisse - 18 augusti 2009 09:48

  jag längtar efter hösten... /Karloff ...

Av scheisse - 12 augusti 2009 14:33

kafe 44 halv åtta IKVÄLL..  

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:53

/karloff

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:24

  There's one for everyone; Everything you've done for me, And nothing in between. We live in infamy, uncontrollably, And we see the centerpiece. Fuck the world, I will deny you. I will deny, Atomizing, terrorizing, ...

Av scheisse - 31 juli 2009 12:50

/Karloff

Ovido - Quiz & Flashcards