Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Media makes me paranoid

Av scheisse - 27 april 2009 11:07

Jag kommer snart kasta ut min teve från balkongen. Eller först ska jag hugga en yxa i teven,sen kasta ut den.

Vill jag leka arg påtänd rockstjärna? Nej!

Jag är bara less på hur teve/media påverkar mig.

Snart är jag Paranoid & rädd för allt..snart kommer jag väl sova med ett hagelgevär under kudden & en butterfly mellan tänderna...

Och sätta dit en klisterlapp på dörren med en fet aggro rottweiler på,fast jag inte ens har hund..Och istället för efternamn sätter jag dit en skylt där det står med fet text

"Trespassers will be killed"


Eller så börjar jag läsa böcker ist.

"Run jenny,run..."



















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scheisse - 18 augusti 2009 09:48

  jag längtar efter hösten... /Karloff ...

Av scheisse - 12 augusti 2009 14:33

kafe 44 halv åtta IKVÄLL..  

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:53

/karloff

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:24

  There's one for everyone; Everything you've done for me, And nothing in between. We live in infamy, uncontrollably, And we see the centerpiece. Fuck the world, I will deny you. I will deny, Atomizing, terrorizing, ...

Av scheisse - 31 juli 2009 12:50

/Karloff

Ovido - Quiz & Flashcards