Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Kväll på Qulan..

Av scheisse - 28 april 2009 14:14

Jobbade kväll på Qulan. Det hände ingenting. INGENTING.

Det va så jävla lugnt att jag hörde min hjärna knaka.

Eller när vi lagade mat på övervåningen flippade vi ur några gånger.

Men det är skönt att vifta med armarna och hoppa omkring och skrika.

Fast vi trodde att vi va helt själva,tills en dörr slogs igen.

Då tänkte vi att det kanske va onödigt att vi hade dampat runt & skrikit fula ord. Uttryckt allt vårt hat mot denna värld & de flesta av den mänskliga befolkningen.

Men vad ska man säga. Jag har aldrig påstått att polskt fultjack gör mig lugn.


Nä det va faktiskt jävligt skönt. Vi lagade pasta med creme fraiche och grönsaker,sen droppade det ner en tjej och vi snackade,käka & fikade i typ 4½ timma..

Mycket trevligt jobb jag har;)

Sen innan stängning försökte jag & karloff fota oss i typiska omslagsbilder från gamla ungdomsdeckar böcker...men de blev bajs och sen tog batterierna slut,så vi plockade undan och sa hej då till spöket Bosse sen drog vi hem.


På måndag ska jag tatuera högra benet & den 26 maj tatuerar jag högra sidan av halsen.Jag impuls beställde en tid för halsen..

impulser gör mig pirrig i hela kroppen..i like it!

Det ska bli mycket trevligt iaf!



 
 
Ingen bild

kattis karloff

29 april 2009 16:55

äter gegget nu, så jävla gott! haha middag igår, lunch idag och middag idag! fett niiice. va äckligt koden för att få lägga in kommentaren är "fnas!" eeew var de tvungna lixom,...tur att gegget är gött endå.

 
therese

therese

7 maj 2009 15:45

Sköna bilder!!!! :-)

http://ladyciabattita.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scheisse - 18 augusti 2009 09:48

  jag längtar efter hösten... /Karloff ...

Av scheisse - 12 augusti 2009 14:33

kafe 44 halv åtta IKVÄLL..  

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:53

/karloff

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:24

  There's one for everyone; Everything you've done for me, And nothing in between. We live in infamy, uncontrollably, And we see the centerpiece. Fuck the world, I will deny you. I will deny, Atomizing, terrorizing, ...

Av scheisse - 31 juli 2009 12:50

/Karloff

Ovido - Quiz & Flashcards