Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Missbruksteater.

Av scheisse - 27 mars 2009 09:41

Så...jag är alltså med i en teaterföreställning som ska spelas upp inför RFHL...från hela sverige. Mmm,kan säga såhär att när jag tackade ja till att vara med så trodde jag att vi skulle spela upp inför RFHL Stockholm. Menar där känner jag dom flesta...iaf känner till dom flesta. Jag har ansikten.

NU...hela sverige. Mmm! Modiga Jenny skakar i sina Mc boots.


Föreställningen handlar väl allt om allt om hur samhället brister i sin hjälp med missbrukare. Hur människor behandlas av läkare,socialen osv.

Hur läkare hur som haver skriver ut beroendeframkallande mediciner till folk för att sen förvånas över att folk faktiskt blir beroende.

Samhället brister i sin hjälp när det kommer till människor med beroendeproblematik. Har man dessutom dubbeldiagnoser är man ju riktigt illa ute,för då hamnar man alltid utanför all hjälp.


Jag ska iaf vara en amfetaminmissbrukare som skall på möte hos soc.

Vi drar allt till sin spets & verkligen överdriver deras attityd att " vi förstår dig" 

Men sen är det mest en attityd av nedlåtande ton.


Ska bli kul.

Hade min första övning i tisdags...

kändes som om jag sökte en roll till Sökarna!


" ÖÖÖH HAN E LUUGN SAA JAA"


Pepp pepp.


/J



 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

27 mars 2009 10:06


Helgspecial hos Lies & Fantasies! Bli medlem på GratisMakeup
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059
och du hamnar på min nya fräscha länklista och jag skriver dessutom ett inlägg om din blogg! Gratis shopping och lite reklam för din blogg på en och samma gång!
Skicka en kommentar till mig med ditt användarnamn på GratisMakeup så är allt fixat!
Bli medlem via denna länken: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059
Ha det bra, Vi ses :)

PS. är du redan medlem på GratisMakeup så bli medlem på FreeStreet istället via denna länken: http://www.freestreet.se/?r=4211

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scheisse - 18 augusti 2009 09:48

  jag längtar efter hösten... /Karloff ...

Av scheisse - 12 augusti 2009 14:33

kafe 44 halv åtta IKVÄLL..  

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:53

/karloff

Av scheisse - 10 augusti 2009 08:24

  There's one for everyone; Everything you've done for me, And nothing in between. We live in infamy, uncontrollably, And we see the centerpiece. Fuck the world, I will deny you. I will deny, Atomizing, terrorizing, ...

Av scheisse - 31 juli 2009 12:50

/Karloff

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards